Sunday, February 17, 2013

ISTERI CANTIK SUAMI SAYANG

DARI DIALOG INI tiba tiba hati rasa terpangggil untuk menconteng blog ini...

“Mengapa dia tidak faham rintihan hati aku?” keluh seorang sahabat rapat kepada saya.
“Bukan aku tidak cinta, tetapi tolonglah berhias diri,” tambahnya lagi.
“Mengapa? Teruji sangatkah?”
“Apa tidaknya… di pejabat aku berdepan dengan berbagai-bagai wanita. Semuanya berhias dan berwangi-wangian.”
“Kau menjaga pandangan?”
“Bukan sahaja pandangan tetapi penciuman. Dunia akhir zaman, kau bukan tidak tahu.”
“Ya, Iman kita sering teruji,” balas saya, seakan-akan menumpang keluhannya.
“Yang aku hairan tu, isteri aku ni bukan tidak cantik, cantik. Tapi entahlah, sekarang ni semakin hilang moodnya untuk menjaga diri.”



ISTERI CANTIK SUAMI SAYANG
ISTERI CANTIK SUAMI TERPUKAU
ISTERI CANTIK SUAMI STRESSS!!!
ISTERI CANTIK SUAMI JELES!!!
ISTERI CANTIK SUAMI TAK CARI LAIN.....hehehe

ISTERI ISTERI MARI LAH GUNAKAN PRODUK SHAKLEE...


1.RAMUAN KHAS SHAKLEE KOLAGEN untuk menegang kulit dan tenaga dalaman yang diperkasakan


Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu.

♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%

♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan


RAHSIA ALFALFA SHAKLEE (untuk hangatkan keintiman anda bersama suami-juga menghilangkan keputihan)


MASALAH KEPUTIHAN YANG DISEBABKAN KULAT CANDIDA...ALFALFA ADALAH SEJENIS RAJA HERBA YANG MAMPU MENGATASI MASALAH INI.
IANYA JUGA BOLEH MEMBANTU ANDA SEPERTI BERIKUT:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit keputihan (vaginal discharge) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin
Cinch Shake - Herblax dan Lichitin aka Omega Guard Shaklee(untuk kurus)
Cinch™ Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan "Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" atau "Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?". Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.

  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO


SET KEKAL LANSING & CANTIK KULIT LUAR DAN DALAM...KEKALKAN KECANTIKAN ANDA UNTUK SUAMI...

SET MAMPU MILIK UNTUK LANGSINGKAN BADAN (CUCI USUS JUGA MENGEMBALIKAN KEDARAAN ANDA....SUPERB!!)



HUBUNGI saya- sms saya juga whatsup me  0176766156
email me:irnawatimm@gmail.com