NUTRIFERON..MENGUATKAN SISTEM IMUN BAK ASKAR MENYERANG VIRUS.

SHAKLEE NUTRIFERON..MENGUATKAN SISTEM IMUN BAK ASKAR MENYERANG VIRUS

VAKSIN VS NUTRIFERON

Setiap individu membuat keputusan untuk diri mereka sendiri dengan mengambil kira pilihan dan risiko yang berkaitan dengan vaksin. Vaksin dadah dan datang dengan kesan sampingan yang boleh memberi kesan kepada kesihatan anda sekarang dan pada masa akan datang.klik sini  untuk ketahui mitos kesan vaksin. Banyak pengguna bermaklumat memilih cara yang lebih semulajadi untuk membangunkan sistem paling kuat imun untuk membantu mencegah penyakit.

Jangan lupa ... semua orang mempunyai "ASKAR IMUN" (sel imun) yang direka untuk melawan kuman, bakteria, virus dan kanser! Pilihan yang sangat bijak untuk kuasa sehingga sistem imun HARIAN supaya ia mempunyai peluang yang lebih baik untuk memenangi perang menentang selesema, bakteria, virus, kanser, dll.

Tapi saya memilih Shaklee NUTRIFERON, digunakan setiap hari, merupakan pelaburan yang hebat dalam kesihatan imun anda.

Manfaat kesihatan produk ini adalah luar biasa!

Apakah Shaklee NUTRIFERON?
Shaklee NUTRIFERON merangsang setiap sel tubuh untuk menghasilkan interferon sendiri ASLI dengan TIADA KESAN SAMPINGAN.

Jadi apa interferon? Ia ditemui oleh dunia terkenal, Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, dan beliau telah banyak diberi penghormatan untuk menemui interferon.

  • Interferon ialah bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan.

  • Ia diaktifkan apabila sel diserang oleh mikrob, virus, sel-sel kanser, dll, dan mempunyai dua fungsi yang penting.

  • Ia mengarahkan askar imun ( sel-sel) untuk mempersiapkan diri untuk tindakan dan mencetuskan mekanisme rintangan yang lain atau membunuh penceroboh asing.(mikrob, virus, sel-sel kanser, dll,)

  • Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian untuk berjuta-juta penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit berbahaya.


ITULAH  tujuan Shaklee NUTRIFERON ... untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan interferon yang lebih asli untuk menyediakan tahap yang lebih perlindungan terhadap virus selesema spektrum, luas, dan sebagainya. Walau bagaimanapun, ia tidak berhenti di situ ... jika sistem imun anda daripada baki dengan gangguan hipo atau hiper-imun, ia membantu untuk memodulasi atau mengimbangi semula sistem imun, dan juga membantu memodulasi sistem endokrin, dan oleh itu membantu dalam hormon pengimbang.

SELAMAT kepada Farmaseutikal Interferon: Interferon begitu kuat bahawa syarikat farmaseutikal menghasilkan buatan melalui kejuruteraan genetik, dan ia berjaya digunakan untuk merawat Hepatitis, HIV, dan pelbagai jenis kanser ... tetapi ini interferon genetik juga yang sangat toksik dan SANGAT mahal (secara purata SATU interferon suntikan berharga $ 500 -! yang sama dengan kos bekalan 1 tahun keseluruhan, Shaklee NUTRIFERON) Dr. Kojima melihat yang ketoksikan interferon yang genetik dan menetapkan keluar untuk mencari cara untuk merangsang badan untuk menghasilkan interferon secara semula jadi. Dia dan rakan-rakannya menghabiskan masa 40 tahun menguji lebih 200 ekstrak herba semula jadi untuk menyempurnakan apa yang kita kini mempunyai sebagai Shaklee NUTRIFERON.

Ia adalah tambahan hanya yang dicipta oleh doktor yang ditemui interferon semulajadi. (Dr. Kojima adalah ahli Lembaga Penasihat Perubatan Shaklee.)NutriFeron adalah merupakan satu adunan eksklusif fitonutrien imuno-sokongan klinikal terbukti ...

EMPAT komponen utama ekstrak herba yang mengandungi
polisakarida bioaktif ...

Benih 1.pumpkinBenih
2.plantago
3.safflower Bunga
4.japanese Honeysuckle BungaIa

formula hebat ... kan?

Siapa yang patut menggunakan NUTRIFERON?

1.those yang berminat untuk mengekalkan sistem prestasi imun
2.those yang tua dan, oleh itu, terdedah kepada imuniti berkurang
3.those yang diet tidak sentiasa optimum
4.people yang sentiasa Baca lebih lanjut mengenai bagaimana produk Shaklee terbaru, NUTRIFERON, dapat memberi perlindungan spektrum luas terhadap selesema, selesema, jangkitan virus, jangkitan bakteria, dan kanser ... rujukan dari info http://www.naturalinterferon.com/

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.





Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special