FISH OIL TERBAIK UNTUK ASMA KANAK KANAK

FISH OIL TERBAIK UNTUK ASMA KANAK KANAK

Minyak ikan sangat digalakkan diambil oleh kanak-kanak yang ada asma kerana supplement atau vitamin sudah tentu jauh lebih baik dari “drugs” atau ubatan steroid yang boleh beri kesan jangka panjang.
Minyak ikan dari omega guard ini boleh mengurangkan masalah keradangan yang disebabkan pengeluaran “histamine” dari badan yang memberi isyarat untuk sistem imun bertindak dengan bahan asing yang disangkakan sebagai musuh.
Omega guard adalah sejenis minyak omega 3 yang sangat dikenali sebagai lemak baik yang boleh mengurangkan simptom asma dan keradangan.
Minyak ikan akan perbaiki  saluran udara yang mengalami keradangan seterusnya mengurangkan simptom asma pada kanak-kanak.
Lagipun omega guard shaklee adalah minyak ikan yang dijamin ketulenannya di mana ia dijamin bebas dari segala merkuri, plumbum, logam berat dan pencemaran lain yang mungkin terdapat dalam ikan laut dalam yang dijadikan sumber minyak ikan.

Shaklee menjamin Omega Guard adalah 100% tulen dan mengalami penyulingan 3 peringkat yang tiada pada jenama lain.
Mungkin Omega Guard ini boleh mengubah kesihatan anak anda untuk kembali aktif dan sihat.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special