Omega guard shaklee luar biasa

salam ukhwah semua

banyak yg tanya irna... bagus sangat ke shaklee ni??hehehe..tak tahu maka tak faham dan tak suka..bila dah tahu pasti teruja...
dulu irna juga tak terbuka mata apakah supplement n keperluaannya..ingat ianya hanya semata mata sebagai pertandingan berebut mengejar kekayaan dunia..

hakikatnya...meh irna bagi contoh
mudahnya ialah omega guard...apakah omega3s ni sebenarnya..ianya ialah gabungan 2 jenis elemen yang tak mampu dihasilkan oleh badan kita iaitu epa dan dha plus ala (membuatkan sel sel otak bergabung)
namun bagaimana nak dapatkan omega3s natural ni..so logiknya ianya ada pada ikan...so semua rasa makan ikan atau minyak ikan jenama xxxx dah gain omega 3s ni..padahal ikan yg dimakan telah dinodai di lautan pantai kita oleh mercuri dan toxins...dan ada suplement keluaran jenama lain yg gunakan organ hati...cth  minyak ikan kod liver...pesan nabi junjungan kita jangan makan organ dalaman seperti hati dan hempedu pedal paru(sebab racun terkumpul disini seperti antibiotik tylosin penisilin kanamycyn)

so shaklee ni istimewa memilih jenis ikan dr perairan laut dalam sejuk di jepun..sebab di sana kurang risiko contaminated dengan logam berat...
ikan laut dalam sejuk memiliki omega 3 paling tggi kerana ikan ini berupaya mempertahankan suhu tubuh dengan kandungan lemaknya yang tetap cair pada suhu laut dalam yang sangat rendah...subhanallah...itulah rahsiaNYA..
nak order omega guard shaklee...

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇0182949039
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special