Testimoni Set Kesuburan Shaklee

Insan yang paling gembira adalah saya dan suami juga keluarga dan mertua ku..Alhamdulilah syukur...sujud syukur tak henti henti pada ketika itu..ALHAMDULILLAH... dengan izin Allah jua, saban hari makin ramai pengguna set vitamin shaklee yang dicadangkan untuk menggunakan set kesuburan ni telah berjaya hamil. Syukur atas rezekiNYa.. kita hanya berusaha.Jangan give up...
Usaha bagi pihak lelaki [gunakan set kesuburan lelaki]
Vitamin E dan Zinc boleh TINGKAT KAN KUANTITI DAN KUALITI Sperma secara berterusan dalam sistem pembiakan LELAKI

*Jika Merokok, dadah, minum alkohol, dan pendedahan kepada kimia toksid (add on Vitamin C Shaklee Antioksidan) kesemuanya boleh mengurangkan bilangan sperma. *Sebarang jenis tekanan, bukan sahaja haba turut memberi kesan kepada penghasilan sperma dan mengurangkan bilangan sperma. Tekanan perasaan turut dikaitkan dengan bilangan sperma yang rendah. Anda mungkin ingin mencuba teknik menenangkan diri bagi mengurangkan tekanan.(Add on B Complex sebagai Anti stress)

FAKTA:Senaman secara tetap dan mengekalkan berat badan yang sihat adalah dua pertukaran gaya hidup yang boleh membantu bilangan sperma.Sekiranya anda bimbangkan memiliki bilangan sperma rendah, anda boleh menggunakan kit analisa sperma di rumah (jika ada) bagi memeriksa kepekatan sperma anda

Usaha bagi pihak wanita (set kesuburan shaklee untuk isteri)


*GLA and ESP
GLA berfungsi:membantu tubuh wanita mendapatkanm kitaran haid yang tetap setiap bukan dengan menghasilkan lendir yang jernih, melekit yang baik bagi sperma berenang melepasinya. Ini berlaku semasa ovulasi, apabila tubuh mahukan sperma berjaya.
*Tekanan perasaan turut dikaitkan dengan gangguan haid dan ovulasi.
*Anda mungkin ingin mencuba teknik menenangkan diri bagi mengurangkan tekanan bagi memastikan ovulasi anda berada dalam keadaan biasa.(Add on BComplex)*Wanita perlu memastikan bahawa mereka dalam keadaan fasa ovulasi. Ovulasi berlaku apabila telor matang dibebaskan dari ovari, memasuki tiub fallopian, dan sedia untuk persenyawaan. Telor mampu hidup selama 12 - 24 jam selepas meninggalkan ovari. Biasanya hanya satu telor dibebaskan setiap kali berlakunya ovulasi. Ovulasi boleh terjejas akibat tekanan, penyakit, atau gangguan kepada rutin harian (seperti berpindah rumah dsb.).
Jauhi Merokok, dadah, minum alkohol, dan pendedahan kepada kimia toksid rancun serangga dan kucing juga minuman gas dan berkafein kesemuanya boleh mengurangkan peluang kehamilan.
Testimoni hebat...
sms untuk dapatkan set ini 0176766156
Amalkan selalu berzikir dan berdoa juga bersedakah
~ Al Musawwir: Yang Maha Mencipta Segala rupa Bentuk
(Amalkan dengan ikhlas sebanyak mungkin oleh wanita yang tiada zuriat, Insya Allah dikurniakan anak)
~ Al-Wahhab - Yang Maha Pemberi dangan Pemberian Yang Amat Besar
(Amalkan selalu dengan ikhlas Insya Allah dipermudahkan rezeki)
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special