Vivix produk shaklee paling mahal

Vivix merupakan produk Shaklee yang paling mahal. Sebotol harganya RM475..Ramai yang terkedu bila tau harganya..Tapi, mahal Vivix setanding dengan kualitinya.

Sebab tu, mahal2 pun ramai yang sanggup beli. Harga tolak tepi..Manfaat yang bakal diperolehi dari pengambilan vivix tu yang ramai ambil kisah..

Kalau korang nak tak tau, Vivix ni produk paling tinggi permintaan bukan sahaja di Malaysia malah seluruh dunia. Tahun lepas sahaja jualan Vivix global mencecah usd 222 juta.

Kualiti Vivix terletak pada ramuan yang terdapat didalamnya. 4 ramuan utama Vivix iaitu anggur muscadine, polygonum cuspidatum, purple carrot dan elderberry mempunyai banyak manfaat dan khasiat untuk tubuh badan.

Key nutrien yang terkandung dalam Vivix adalah resveratrol. Kajian menunjukkan resveratrol memberi impak yang positif kepada pesakit kanser, jantung, diabetes, dan banyak lagi.

Vivix mengandungi 13x ganda resveratrol. Ini menjadikan Vivix suplemen antipenuaan paling unggul setakat ini.

Dalam kajian makmal, ramuan Vivix menunjukkan ia memberi impak positif kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:
1. Membaiki dan melindungi sel DNA
2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
3. Menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru mitochondria)
4. Melambatkan pembentukan protein AGE

Untuk mereka yang menghidapi penyakit kronik, sangat disarankan untuk ikhtiar dengan Vivix. Pengambilan Vivix secara konsisten dapat bantu tingkatkan tahap kesihatan pesakit kronik, InshaaAllah..

Mereka yang sihat dan ingin memelihara dan mengekalkan tahap kesihatan yang baik juga digalakkan untuk ambil Vivix.



Nak order Vivix boleh whatsapp irna 0176766156

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special