Bagaimana surirumah nak mulakan perniagaan shaklee


Menjadi surirumah atau isteri yang tidak berkerja tidak terkecuali daripada menjadi orang yang berjaya dalam perniagaan.Sudah tentunya anda mempunyai banyak masa lapang untuk menambah pendapatan dalam era yang serba mencabar dan canggih. Dengan hanya mengharapkan pendapatan suami , anda tidak dapat membelanjakan semewahnya seperti mereka yang berkerjaya. Dengan adanya alat telekomunikasi yang canggih semuanya pasti menjadi dengan adanya mentor yang baik untuk membimbing anda mendapat sumber pendapatan bagi keperluan seharian. Masa yang diluangkan dapat digunakan untuk menambah pendapatan keluarga.

Tidak perlu mengharapkan hasil KWSP suami memandangkan kita sebagai wanita mampu mencari pendapatan tersebut jika kita usaha.2% bahagian kwsp tu cukup ke untuk hidup bersama selamanya.sebagai wanita yang mementingkan pendidikan anak anak..sudah semestinya anda ingin menghantar anak ke pusat tution dan kem motivasi bagi membantu anak anak mencapai kejayaan.selain itu bagi wanita yang ingin tinggal di rumah sendiri tanpa perlu menyewa sudah pasti anda perlukan gaji sendiri demi membeli rumah anda sendiri.sepanjang kehidupan keluarga sudah semestinya perlukan kereta untuk menghantar anak anak ke sekolah.semuanya perlukan  duit bukan free.

Dengan hanya memulakan rm69 anda mampu mencapai semua di atas..selepas memakai shaklee dan merasakan perubahan..anda hanya share kebaikan dengan semua orang..shaklee ni ada bonus setiap bulan yang boleh dijadikan payslip untuk merealisasikan cita cita anda.rasakan diri anda sebagai duta shaklee.ramai yang telah berjaya...anda bila lagi..wasap telegram saya 0176766156 untuk memulakan bisnes shaklee.jum kita tengok semua yang berjaya kekal jelita dengan produk shaklee walaupun dah beranak ramai..wow..semakin berusia kita akan semakin kekurangan collagen untuk badan..bermula sekrang dengan hanya rm69 untuk menjaga agar kekal sihat sepanjang masa walaupun dah beranak 4 atau 5..








** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special