Ibu bertenaga berpuasa dengan Milkbooster Shaklee


Bila dekat bulan puasa..paling sentiasa kita dengar ialah iklan yusof tayoob.itu lah tandanya bulan ramadhan sudah semakin hampir.bulan yang paling penuh keberkatan diantara seluruh bulan islam yang bermula dari Muharam sehingga Zulkaedah.Bulan Ramadhan juga dikenali sebagai bulan ibadah dan bulan kemenangan untuk umat Islam.Sebagai ibu,perkara yang paling penting nak siapkan selain beribadah di bulan puasa ialah menguatkan sistem badan anak anak yang dah boleh puasa dan melatih anak anak yang bakal berpuasa.Selain itu menyediakan stok susu banyak banyak sebab bulan puasa pastinya mengalami kemeruduman prngeluaran susu.Si ibu juga kena kuat sebab agen paling penting untuk menyediakan juadah berbuka puasa(tak kira lah masak atau tidak ..tetap sebagai surirumah yang memikir dan mencari juadah yang sesuai dan memenuhi bajet yang ada)

Apa yang paling penting masa ni ialah kekuatan dalaman mental emosi dan fizikal bagi memenuhi keperluan rohani mensuci diri menjalani ibadah puasa.Puasa adalah proses detoksifikasi dari istilah sains.Anda menahan diri dari lapar dan dahaga.Ada yang berjaya menjalani ibadah puasa namun ada yang gagal kerana mengalami gastrik,pedih ulu hati dan lemah hampir pengsan.Kegagalan ini kadang berpunca dari kekuatan dalam fizikal badan kita yang sedang mengalami perubahan sebab melatih diri berpuasa.


Shaklee mengeluarkan banyak vitamin especially untuk ibu mengandung dan ibu yang menyusu menjalani ibadah berpuasa.

Paling terbaik ialah esp shaklee untuk tenaga ibu dan milkbooster ibu menambah stok susu di bulan Ramadhan.




Testimoni sendiri.
saya dulu masa anak kedua baru cuba set menyusu. memang berbeza dari segi tenaga. kalau dulu masa anak pertama sedih giler tak dapat susukan dia sepenuhnya sebab takde ilmu.

bila preggy anak kedua mula cari info. masa ni tak beli pun lagi set menyusu tapi bila dah masuk kerja dan susu mula drop, terfikir nak cari milk booster.

jumpa set menyusu shaklee. happy sangat bila badan pun rasa lebih sihat, dapat hasilkan susu badan tanpa rasa lesu dan terganggu. pendek kata menyusu tu dah jadi satu benda yang happy masa tu tak stress lagi.

sekarang anak ketiga masih amalkan set menyusu. orang kata kalau tak cuba kita taktau, dah cuba tak boleh nak tinggal. bukan taksub nak susu banyak tapi bila kita dah paham konsep supply & demand, amik set menyusu boleh bagi sesuatu yang berbaloi untuk kita. susu banyak kita happy anak pun kenyang😘Masuk anak no 4 masih menyusu dengan set menyusu shaklee untuk kekuatan badan dan hilangkan gastrik pedih ulu hati ketika berpuasa.




** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special