Master Coordinator Shaklee

Kalau takder cikgu anak murid akan ke laut dan sesat ajarannya..kalau takder mentor..mentee takkan berjaya...kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya..kalau cik anum ni tak memberi tunjuk ajar..saya pun takder ilmu shaklee ni..mula pengenalan dari kami sama sama jadi juruteknik di tenaga nasional berhad. Wan Fatihanum adalah seorang isteri dan ibu.seorang WAHM (working at home mom). Seorang blogger sepenuh masa. Seorang Master Coordinator di Shaklee Malaysia.Pengasas kepada kumpulan WAHMillionaire (group bisnes shaklee yang giat aktif secara online).this is the leader who knows the way..goes the way and show the way.. πŸ‘πŸ‘πŸ‘


Beliau aktif menulis blog dan hampir 90% jualannya adalah dari blog.Beliau tekun berusaha sehingga mempunyai empayar perniagaan sendiri wahmillionair.Blog nya yang terkenal ialah 

www.permatacintaku.com
Sapa nak join mai lah whatsap telegram  0176766156

Jualan saya juga 90% daripada blog tersayang metrobestmom.blogspot.com.
Entry sentiasa di post..blogwalking selalu..insyaa allah trafik blog naik dan berada no 1 di google.ewah..promo..siapa nak belajar blogging..boleh pm juga yer..tapi dah tentu blog shaklee untuk memcapai jualan dan target shaklee.






** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 πŸ‡01137968268
πŸ“©irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special