Perniagaan Shaklee Menarik tak seperti bisnes lain

Long story cut short, saya mula terbuka hati untuk buat bisnes Shaklee sebab feeling boring dan terjebak dengan master Wan Fatihanum..sebab keindahan kejayaan penyusuan anak ke 2 selama hampir 6bulan dengan amalan konsisten milkbooster alfalfa shaklee.dengan niat menambah ilmu penyusuan..saya selami bisnes shaklee ini bersama master master ladyboss dan wahmillionair Bisnes Shaklee ini menarik, tak seperti bisnes lain.

 1/ TAK PERLU SIMPAN STOK Masa pertama kali saya mencapai pangkat pertama dalam Shaklee iaitu supervisor saya langsung tak beli stok dan tak simpan apa-apa stok pun di rumah. Macam mana saya berikan produk kepada pelanggan? Jika ada orang mahu order Shaklee, saya tulis email kepada Shaklee, dan Shaklee akan poskan barang tersebut dari gudang mereka.atau phone call utk order. Waktu itu belum ada sistem online seperti sekarang.Sanagat mudah,isi order dalam online form..bayar..terus shaklee gdex hantar depan rumah..

 2/ SUPPORT BISNES GROUP YANG SUPERB

 Sebelum saya masuk Shaklee, ramai kawan yang lain dah pun memulakan bisnes Shaklee. Yang saya pelik, kenapa mereka ini saling mahu menaikkan sesama kawan yang lain Bila saya masuk dalam group bisnes iReach Shaklee saya belajar perkara baru yang sangat menarik. Selain dari upline menaikkan downline, kita sendiri kalau ada pelanggan perlukan vitamin dalam kadar segera di kawasan berdekatan tetapi kita tiada stok, kita akan pass terus jualan tersebut kepada sideline jika belum ada downline di kawasan itu. Sideline adalah merujuk kepada pesaing kita. Tapi dalam group kami, kami bahasakan diri sebagai ‘adik-beradik’ Selain daripada jualan, kami saling berkongsi testimoni pelanggan masing-masing untuk bantu menaikkan jualan antara kami, saling berkongsi poster cantik untuk bantu marketing sesama kami dan saling berkongsi strategi antara leader untuk sama-sama naik. Ini merupakan salah satu sebab kenapa sayang sungguh saya dengan Shaklee, tak mahu buat bisnes lain.Saya pernah terjebak nak buat beberapa bisnes sebelum Shaklee dan saya pernah cuba sertai group-group bisnes ibu-ibu, tetapi tak satu pun yang sama macam group bisnes Shaklee.

 3/ ILMU MARKETING
 Saya pilih upline saya ini bersebab. Salah satunya saya nampak beliau ini well versed dalam dunia online marketing. Group iReach Shaklee adalah antara group yang pioneer dalam bab online marketing iaitu : blog marketing dan email marketing sejak tahun 2010. Kami pula masa itu sangat obses dengan Facebook Marketing yang kira baru juga masa itu. Bila kita tahu cara buat blog marketing, kita tak payah paksa orang lain untuk beli dari kita. Tetapi kita akan cuba buat orang cari kita dan mahu beli dari kita. Kebanyakan sideline saya pun jana income walaupun sedang mabuk mengandung, melalui blog. Saya sendiri alhamdulillah jana income Shaklee, melalui blog. Prospek blog kebiasaannya adalah golongan yang desperate mahukan solution dan tidak kisah harga. Lagipun, kalau kita mahu cari sesuatu, kita tak cakap ‘Aku Facebook kejap.’ Tapi kita biasanya akan cakap ‘aku Google dulu.’  Kalau orang Google, 99% akan bertemu dengan blog dahulu.Kalau anda nak cuba bisnes Shaklee macam saya, especially untuk test ilmu blog marketing, ilmu facebook marketing dan ilmu email marketing anda, anda sangat-sangat dialu-alukan.

 Boleh WhatsApp saya di 0176766156 dengan tagline ‘saya nak mula bisnes Shaklee' 



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special