Set Kesuburan Shaklee


Rata rata yg saya jumpa mengalami kesukaran untuk hamil.masalah ini menjadi satu masalah stress bagi kaum perempuan dan lelaki pada abad ke 21.semakin canggih teknologi semakin kurang orang yang mampu melahirkan baby.ianya kemungkinan berkait rapat dengan faktor pemakanan dan faktor persekitaran juga faktor gaya hidup serta faktor usia seseorang. Ada yg menjangkau hampir 10 tahun baru boleh hamil.ada yang bunting pelamin.semuanya adalah lumrah sesebuah pasangan yang inginkan cahayamata selepas berkahwin.semuanya menginginkan anak cepat dan stress apabila keluarga dan rakan rakan bertanya kan hal bila nak hamil?

Kalau anda mengalami masalah macam ni.nasihat saya..anda keluar dari zon stress ni secepat cepatnya.jangan biarkan diri anda lama berada dalam zon ini kerana ianya akan mengundang masalah kemurungan dan memberi impak kepada suami dan seluruh keluarga.caranya banyakkan merancang percutian bersama suami ..honeymoon... Jangan fokus dengan kerja yang terlalu busy di tempat kerja.jauhkan dari hp dan laptop kerana kesan radiasi  boleh memberi kesan kepada proses kehamilan baik lelaki mahupun perempuan.

anda suami isteri dinasihatkan mendapat khidmat pakar dalam bidang reproduktif, agar masalah anda berdua dapat diselesaikan secara medikal. Sekiranya anda berdua tiada masalah biologi, bermakna peluang untuk anda cepat dapat anak adalah cerah. Namun, anda mesti bersedia untuk mengubah cara hidup anda.

Bersenam.berjoging.berjalan..naik basikal.naik bukit dan gunung untuk riadah.Aktiviti ini semua boleh membantu anda mencapai BMI dan seterusnya membetulkan cycle period bagi mengetahui dan menentukan waktu subur.Ia juga mampu menurunkan paras stress untuk menyeimbangkan hormon dalam badan kita.

Jika suami seorang perokok tegar.nasihatkan dia untuk amalkan gaya hidup sihat green living.jauhkan diri dari asap rokok sepanjang proses kehamilan.ianya perlukan perancangan persetujuan dua pihak untuk mencapai kejayaan hamil.memang agak sukar untuk menasihati seorang perokok tegar, namun jika mereka benar2 inginkan zuriat yg sihat,pasti anda mampu berubah.merokok boleh merosakkan kualiti sperma.

Selain itu anda juga boleh mengambil supplement (vitamin & mineral) untuk menambah kesuburan.Kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengambilan supplement berikut:

 Vita E & Selenium - untuk lelaki dan perempuan keran ia bekerja bersama2 dengan vitamin C sebagai anti oksidan.bagi menghasilkan kualiti sperma yang baik. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya.

Omega Guard – Omega 3 dan Omega 6 meningkatkan kelicinan pergerakan sperma bagi memudahkan persenyawaan.selain dari membantu membakar lemak dan membantu mencapai BMI.omega guard terbaik untuk pembinaan otak baby.

 Zinc - meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma.

Alfalfa – membantu mengatur pusingan haid, masalah keputihan dan masalah kewanitaan.jika anda mengalami keputihan,proses kehamilan akan lambat berlaku serta rahim tidak sihat.

GLA- GLA shaklee dapat mengatur pusingan haid juga terbaik untuk mereka yang selalu mengalami sengugut dan PCOS.GLA shaklee juga dapat membantu mengawalselia hormon pada paras yang diperlukan untuk tujuan proses kehamilan. Tak salah mencuba suplement untuk hamil..ianya salah satu bentuk ikhtiar.kehadiran cahayamata dalam keluarga adalah penyeri rumahtangga dan rezeki lebih baik dalam keluarga. Kalau nak order dengan panduan petua cepat hamil Boleh wasap telegram 0176766156.





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special