Set shaklee untuk rambut tidak gugur



Kesihatan rambut paling utama bagi seorang wanita.kalau rambut botak dah pening kepala rasa tidak yakin ke mana mana.pengalaman gugur rambut selepas berpantang memberi satu gambaran tidak sihat buat ibu berpantang.

ada beberapa sebab rambut gugur.

1.sebab faktor pemakanan tidak sihat contohnya banyak ajinamoto (fakta ke ni)

2.sebab bertudung (penjagaan tidak tetapi)

3.faktor kesesuaian penggunaan shampoo

4.ibu ibu selepas berpantang yg kekurangan nutrient

5.keadaan kulit kepala yang berminyak

Selalu saya stalker tgk artis anzalna memiliki rambut yang cantik dan lebat walaupun mengandung.baca daripada instagram beliau..beliau mengamalkan anzel hair produk yg menggunakan sumber avocado sebagai minyak rambut.memang nampak hitam dan lebat rambutnya.tahniah anzalna.

Tak kisah lah produk apa yang nak digunakan.janji anda harus menjaga kesihatan rambut.jangan biarkan rambut gugur menganggu keterampilan dan keyakinan diri.tetapi pastikan selamat kandungannya untuk ibu yg hamil. Shaklee juga ada vitamin untuk mereka yang mengalami keguguran rambut untuk hamil dan selepas berpantang

Dengan mengamalkan set rawatan gugur rambut shaklee,anda dapat mengawal keguguran dan melebatkan semula dan tidak mengalami wajah kusam. ESP Shaklee sumber protein semulajadi yg kaya dengan isoflavone sesuai untuk ibu yang hamil.ianya baik untuk hormon regenerate dan mencegah osteporosis.membantu menyembuhkan gastrik. Selain menjadi milkbooster untuk ibu yang menyusu,ESP soya shaklee merawat masalah dari dalam untuk membina sel sel baru melalui sumber proteinnya yang tinggi.ESP shaklee merawat pigmentasi rambut gugur rambut beruban dan kulit yang kedut.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special