Vitamin utk Anak Picky Eater



Pernah tak anda mengalami anak yang tak suka makan sejenis picky eater?memilih cerewet nak makan?nak makan cokelat atau tak suka makan nasi?

Pening tak ibu nak hadapi masalah macam ni?pelbagai jenis makanan dah dicuba namun anak tetap tak suka makan dan anak terlalu kurus..anak anak yang tumbersarannya terbantut dan lambat belajar kurang aktif dan cergas juga sesuai..ianya cepat menyembuhkan kanak kanak yang mengalami sembelit.

Muka muram,kusam,tak happy,macam ada masalah.kurang fokus dan minat untuk belajar?

Apa yang anda boleh lakukan untuk menambah selera makan anak anda?
Anda boleh mendapatkan meal shake jenama shaklee ini sebagai suplemen bagi keperluan si manja.meal shake shaklee sangat terkenal dengan multivitamin yang sangat sesuai untuk mereka yang tak suka telan pil.

Ia terbukti membantu menaikkan selera anak dan menambah berat badan anak yang kurus.ianya tidak sesuai kepada anak anak bawah setahun.Meal shake mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral sesuai utk seisi keluarga..

Rasanya sedap berperisa vaniila dan berkualiti tinggi digabung bersama 28 jenis vitamin.Bau french vanilla yang menyelerakan juga membantu masalah eczema dan meningkatkan imunisasi badan kanak kanak.

Ianya di buat secara semula jadi dan mempunyai siji halal.satu canister meal shake shaklee tahan  hingga 2 bulan.

 ●Sukatan bagi kanak kanak atas 1 tahun hingga 4 tahun
1 sudu kecil meal shake
●Sukatan bagi kanak kanak 4 tahun hingga 12 tahun
2 sudu besar meal shake
●Sukatan bagi dewasa dan 13 tahun ke atas
2 sudu besar meal shake

Boleh campur dengan milo atau buat banana shake untuk anak anak..juga sesuai kepada anak anak yg bakal berpuasa bagi menahan diri mereka dr terasa terlalu lapar ke sekolah.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 🍇01137968268
📩irnawatimm@gmail.com


* Entri ini adalah berdasarkan testimoni/pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special