anak anak suka pengalaman baru

Waktu kandungan ank pertama bayi diam.tak pernah bunyi masa bawa juga melahirkan....nangis saya cari penawar syifa kat bangi...mesti...kelahiran anak penang sejati...mirza nama dia .dia ni dulu shortform diploma in accountancy...baby ni sepatutnya lahir nuzul quran..tapi tak dapat..2 hari selepas tu..baby ni lahir disambut oleh dr.siti (anak gabernor pulau pinang).-facts ni orang penang ja tau.(loh guan lye hosp)


Anak kedua pun sihat alhamdulilah . Pantang ni je dia kacau...tapi dia ok sihat..tak pernah mual pening..mirza nama diberi..anak kedua ni saya kena zikir..kalau jumpa dia saya kena zikir..dia best friend..ya wahhab...saya sahut cabaran..dia kata balik kut jln skve.mn mn lah..zikir...kdg puchong barat..sebab sy takut drive sorang.dr yang sambut baby ni dr norjahan and dr hawa satu klang mengenali beliau..

anak ketiga saya sakit mata konjuktivitis sebab kawasan tempat kerja banyak habuk..ada tikus n so on.dan lama jugak berubat...hampir seminggu...mirza nama diberi...rotavirus pun time ni..masa ni saya kena tahajud...ada saya berjaya .ada saya tak berjaya..belajar...buka buku ismail kamus...mak suruh..kadang dhuha...
Ni dr tracia at pantai medical klang.

Anak ke 4 pun ok  takder masalah...dia dengar cakap..alhamdulilah..pantang dia nangis tapi boleh pujuk pujuk ..ni pun dengan dr tracia pantai medical klang.

first sekali kena jaga hemoglobin...jangan bagi doktor marah kalau kurang mana mana..takkan pening...makan kena control..jangan ikut hati nak tu nak ni..puasa ni ada jugak...saya suka debat dengan diri latih puasa masa mengandung..diam banyak...pengalaman berbeza beza...mengikut tahap kebersihan..jangan lupa advice anak anak potong kuku selalu..basuh tangan pinggan sendiri...latih..saya pun kadang ada yang failed.tapi kepit kuku ni saya pantang sangat kalau tercakar cakar ..sebab saya pun lalau ada baby..simpan barang kemas taknak terkena kulit babyni..bukan semua perfect...saya kena ingat banyak benda...banyak sangat...hampir kadang saya bawak kereta ..saya singgah mana mana..utk hilang apa dalam otak..
Lagi satu kalau jumpa benda buruk masa mengandung..jangan tanya.. diam better..

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special