kedai bersih

Macam mana kita nak tau kedai tu bersih...sebelum ni saya dekat penang makan sup hameed best sedap...saya berani rekomen...

..mak semua besa makan..kakak abang semua besa makan ..kedai bersih sangat sampai setiap hari ada orang makan...sampai tourism masuk situ kata bersih...dan kenal gambaq tun 7 dr mahathir mohamad kat situ .tak percaya hampa tanya setiap tourism yang masuk kat kedai tu...buat lah soalan best best bagi malaysia naik..sebab ni boleh sembuhkan demam dan batuk selsema di waktu malam..depa takkan rasa sejuk atau apa apa..sebab depa dah tua...atau mungkin habuk kenderaan yang berpusu pusu di kawasan ni..sempit sikit jalan dia...kalau lalu kadang rasa macam kat hongkong...atau little india...saya tak boleh pi kat mana mana tun lain sebab saya tak study lagi...saya masih zaman ni walaupun ada zaman tun lain...lagi satu ni husband and wife adalah doktor di malaysia...ada certificate.mbbs...sekian...


Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special