Mirza Task

Mirza...ramai tanya kenapa anak ada letak nama Mirza...saya main google search katanya dalam arabics maknanya anak baik..saya pi kat india..pun maknanya baik..saya check dekat buku malaysia..printed takde lagi..saya jenis nampak terjah..kedai ni saya tahu jual buku buku islam..satu kat bawah TM...satu kat bawah Amcorp Mall..kedai buku nama nama takder nama ni..saya dah dengar lagu pascale mashalani...dah dengar lagu amr db..ada dengar lagu maher zain..dengar lagu nawal.tapi takder jugak satu nama mirza ni..ok takper..saya letak je...tapi selepas dalam kajian tu saya nampak rating sukan tennis nama sania mirza naik..dengan baby seorang anak lelaki ada tennis saya kata hebat...dia lain...cara dia main tennis memang tak sama dengan maria sharapova. Tapi boleh win india rating kat sini...india ni cara pandangan lain...tak cari yang cantik...biar buruk di 
mata dihati jangan sekali..lepas tu dia kena pandai hayati dan cara nak tahu pasal paralimpik..dan atasi kes kes ni..dan jangan sesekali hina orang cacat.oku

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special