Bokitta New Cap Shawls

Bokitta new...yeah....cap shawl...new version of me.sampai je punya lah happy sebab dah lama sangat nak beli tak terbeli.
Ada duit simpanan sendiri dapat beli..
Duit raya shaklee dapat beli tudung bokitta tanpa mengharapkan duit orang lain..atas usaha sendiri...penat bekerja dan malas nak pikir KPI result..
Maka jadinya setiap bulan ada duit lebih untuk reward diri sendiri...setiap tahun ada bokitta new version
.
Best kain dier 100% polyster dan 95%cotton..memang sedap..mak pun kata sedap pakai..next nak beli untuk mak..sebab cap shawl ni sesuai juga kalau nak pakai dengan voila maxi atau voila chic..atau bawal..saya minat bokitta sebab pinless....freehand freemind to remember those small things...kerongsangšŸ¤£


Cak...jadi dah pakai bokitta cap shawl..
Lega...musim kepanasan melampau elnino ni...simple and smart!!!
Oh lupa pulak..kat dalam saya pakai anizon..sebab nak tutup aurat di bahagian kepala sehingga leher...so  saya lebih cepat nak siap lepas solat zohor di office..dan nak ke gym lepas asar...
Makeup saya masih survey..sebab masih belum temui mesra solat.
Ada satu lagi...ni neelofa hijab..best kain 100% tshirt.
Macam arabic style..tapi ni jenis yang kena pandai bagi ada sanggul...boleh pakai getah rambut che ta..saya ada beli..sebab tudung susah nak menjadi kalau rambut sikit...




Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special