kad kahwin 2006

Musim pkp 2020 ni dah lama tak terima kad kahwin.(patrikai).wedding card..

ada hobi lain yan saya suka buat comparison price..masa saya kahwin kad kahwin almost 70sen sekeping..tapi ada yang kawin tak buat satu kad pun..memanggil tetamu menggunakan setting facebook atau photostate satu kad untuk edaran...ada yang hadir ada yang lupa bila perkahwinan tersebut...sebab ada yang belum pandai guna setting calendar reminder..nampak canggih tapi kadang senang kena bodoh dari beberapa orang yang bukan belajar dan celik IT.

Selain  facebook , ada jugak menggunakan sistem email kepada kawan kawan dan sampaikan dari mulut ke mulut...scan card pdf dan email kan kepada semua kawan kawan yang ada email dan jauh dari malaysia..(oustation)

Ada jugak yang masih mempercayai pos malaysia untuk menghantar kad kawin ke rumah atau naik kereta dari satu rumah ke rumah yang lain untuk bertandang memanggil tetamu kehormat datang kenduri event perkahwinan. (Saudara terdekat yang lama tak jumpa dan lama tidak berhubung)

Kad kawin ni unique di setiap negeri.saya penggemar kumpul kad kawin..semakin unik kad semakin banyak saya kumpul..harga kad kawin sebenarnya tak sama diantara dua benua..(malaysia vs  india vs indonesia).

Kad kawin dari india dan indonesia lebih murah dan berbaloi buat tempahan menggunakan kad kawin dari sana..kalau ada yang berminat kami ada contact untuk printable material yang kualiti dan padat..takkan pudar dan lekang dek masa....kad kahwin saya jugak cantik je dalam simpanan tanpa sedikit pudar...kad kawin saya dari tahun 2006.
(14 years)....syukur alhamdulilah..
Kad kahwin ni mungkin disini rm2 sekeping tetapi di india dan indonesia lebih murah sebab currency value lebih rendah.

boleh semak dengan money changer untuk tujuan order lebih daripada 2000 kad kahwin.
1 kad kahwin estimation seramai 4 orang tetamu....so kalau nak estimation catering macam tu lah...2000x4 orang makan...ni suami saya paling cekap sebab dia dah experience 25 years berkhidmat dengan haja's  catering..perniagaan milik persendirian sdn bhd ni kena pandai manage kedai sendiri...(haja cafe ready sentiasa bila ekonomi negara jatuh) dan saya nampak mereka ni self motivated untuk bangun dan berjuang semula jika jatuh...
tetapi suami saya pandai akaun untung rugi..(perdagagangan)
Estimation selalu betul tepat..jarang tersasar..
Ni paling saya suka..sebab warna royal brown/gold..tengok je card nak gi tengok kenduri setting mesti marvelous..🤣🥰

Yang ni warna grey black ,kad keras dan memang tersimpan rapi walaupun bertahun org tu kahwin sama seperti utuhnya perkahwinan mereka.

kad kahwin ni ada (lain dari yang lain)
surah arrum ayat 21.
Dan diantara kekuasaanNya ialah diciptaNYA untukmu pasangan hidup dr jenismu sendiri supaya kamu mendapat ketenangan dan dijadikan hatiNYA kasih sayang diantara kamu.Sesungguhnya yang demikian menjadi tanda tanda kebesaranNYA bagi org yang berfikir

Gold card ni cantik.nampak macam green sometime in lights nampak hijau.setiap kad ada doa untuk pasangan...
tarikh perkahwinan juga kadang memberi kesan kepada kesihatan perkahwinan.ada juga pakar memilih tarikh perkahwian supaya hidup lebih rukun..bergantung kepada tahap kepercayaan mereka dan agama mereka.kat sini jangan sibuk tanya pasal hukum sebab kena tgk balik surah alkafirun....
Ni warna royal blue..2020 card kahwin fancy card looks almost the same as card raya...kan?..kalau nak tahu harga quotation print card kahwin..pm 01137969268.
Saya boleh kenalkan dengan kawan yang ada album various card murah ikut harga currency india dan indonesia.















Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special