Nutriferon Shaklee

Selain story dr forest shaklee...Nak story jugak pasal dr yasushiko..Pakar immunilogist. Yang cipta nutriferon ni...

baru masuk!
baru masuk!

apa benda nutriferon ni? Packaging baru..wow...

ia adalah campuran pelbagai tumbuhan seperti plantago seed, honeysuckle, biji labu dan safflower.

kehebatan campuran tumbuhan tadi berupaya mengaktifkan interferon badan.
interferon ni adalah umpama alarm, yang akan memberi alert pada askar askar pemusnah virus supaya alert dan gagah membunuh musuh.

sebab tu kena ada simpanan kat rumah, bagi perlindungan kuatkan imun anak-anak dan satu keluarga.
Sapa pencipta nutriferon ni?..

✅ Beliau merupakan individu PERTAMA yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa membuat penyelidikan di Universiti Tokyo.

✅ Beliau menjalankan lebih 40 tahun penyelidikan sebelum mempatenkan Nutriferon


✅ Selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

Nutriferon ni tak selalu saya ambil..tapi kalau selsema dan batuk demam lambat baik...better ambik...sebab cepat memberi imun dalam badan lawan jangkitan..kalau ada anak anak yang demam dan batuk yang lambat baik..boleh berikan cadangan untuk dapatkan nutriferon sebelum buat decision admit ke hospital sebab testimoni naikkan platlet dalam badan adalah banyak dengan nutriferon..

Ramai yang dapat demam denggi gunakan nutriferon untuk naikkan bilangan platlet kepada paras normal.platlet adalah untuk pembekuan darah selain itu ..nutriferon shaklee juga dapat meningkatkan bilangan sel darah putih dan sel darah merah bagi pembetukan hemoglobin manusia yang normal.

Harga sekotak mempunyai 30 sachet dan setiap satu sachet mempuntai 1.2.gram berat.
Beli di klinik aminah dengan harga rm6 loose pack sebab nak simpan jika emergency outstation dan kena keluar kemana mana yang ada orang ramai..pernah satu hari saya kena tulang ayam semasa memotong ayam..demam tiba2..jadi baik selepas ambil satu sachet.alhamdulilah...

..pernah juga dengar ada kawan pulih dan baik bila kena eczema..apa sahaja penyakit kulit nutriferon mampu melawan jangkitan bakteria yang datang sebab telah diuji.

Packaging baru macam ni ye...ada warna kuning...
Ni packaging lama dalam kertas lutsinar grey.

Pm saya kalau nak beli...eczema boleh baik..jangkitan bakteria daripada peluh seperti panau semua boleh baik dengan nutriferon shaklee..tested..
01137968268...




Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special