diary pkp

Setiap hari bangun pagi ada idea bisnes...takder lak otak ni nak lepak depan rumah dengan jiran mengata sana sini ..ambik tahu hal org sana sini kawin dua ke tiga...saya memang takder darah bisnes sangat tapi suka lah sebab dapat duit dr jual barang..since pkp ni limited access to work normally even shiftly..so otak nak buat bisnes dekat rumah...
Ada jugak hari tu saya nampak satu rumah tu jadi restoran...dr luar nampak macam rumah..tapi kag tepi tu dia bukak booth restoran..ada western food..so teruskan lah usaha anda..apa nak buat ye..sebab abah suh pkp..kita ikut lah..tapi tak tahu sampai bila ni...mco ni kena pikir jugak ye kepada usahawan muda atau usahawan (entrepreneur) ni kena develop mind macam mana nak promosi benda yang dah ada tu..macam mana nak majukan...jangan harapkan duit suami...memang tak kemana...last sekali kita yang penat nak kena minta sedekah sana sini...
Oh..lupa pulak dah dapat ke 2 % kwsp tu ye...kalau dah dapat...boleh lh..gunakan untuk modal permulaan dan modal pusingan..

Ok saya nak send anak saya masuk kelas renang...swiming class...jum ikut saya...bye

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special