entry congratulation to mamasab team

PKP musim ke berapa entah...try business baru...ni first entry saya untuk 2021...lama saya berehat sebab cuti dan family time..
Setiap kali scroll instagram..semua asyik post pasal cake mamasab dan dory mamasab...then nampak posting mamasab dah jual cake sehingga 300,000 setiap bulan...dan mendapat keuntungan hampir 8juta...hebat penangan instagram ni..so saya start tengok sistem macam mana diorang ni berjaya dan study..memang hebat...syukur..tahniah untuk mamasab...fyi..saya terkejut sebab saya penah pergi rumah seorang stokis mamasab di kg medan KL dan subhanallah masa tu takder lagi famous macam sekarang.just ada iklan guna banner dan board ..biasa biasa ja...welldone..a big clap for mamasab sebab seorang mak anak 5 mampu merubah masa depan hanya dengan buat cake -ada banyak jenis cake dan cookies dan marinate lamb chop..
Saya paste ni adalah sebahagian daripada product mamasab yg available...ada 60 product mamasab semuanya..ada juga makeup set such as neelofa lisptick primadona dan diva set...(saya da beli diva set..memang sangat best dan terbaik dengan vitamin e)

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special