nak introduce kat hampa Tkay Catering

Hi..masa pkp ni ada yang sibuk menggantikan puasa sebab dah masuk bulan rejab...especially girls...so saya minat nak promote satu catering best di klang ni...selalu saya akan ambil roti jala kuah durian atau kari ayam..dua dua faveret memang sedap..saya mula kenal catering ni dalam online instagaram...pastu saya order sagu gula melaka dengan cake cheese crakers..semua desert dier sedap sangat...

Selain dr ni ada lagi...sy tengok dalam instagram dier...jap saya bagi link...
https://instagram.com/tkayfoods?igshid=16pd703zki7y7

Kalau u olls nak order boleh klik kat sini...mana tahu nak buat bisnes kat depan rumah ke pulak time pkp ni..😁
Tak tak yah pakai elektrik..duduk jual jer...

Ada laksa johor..ada mee kari...pastu time raya ada rendang daging rendang ayam..kambing..semua ada..best..rehatkan minda dan rehatkan otak (allah suh kiter puasa)...


Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special