order mamasab via lazada

Ada story nak citer ni...tadi kiter order mamasab via lazada..tak sangka lak boleh sampai kat taiping...ish macam terkejut je...saya try guna runner yg mamasab cakap tu..tapi runner tu kata dia tengah tidur...hahaha...lawak...nasib tak terlepas birthday baby zayyan tu...anyway..alhamdulilah...sampai dengan selamat..kek tak pecah dan cantik je org tu hantar...syukur alhamdulilah..walaupun dalam hati ada rasa sikit risau sebab bla bla bla...hihihi..tak leh cakap...memang org bisnes je tau kerisauan kalau barang tak sampai..sebab saya pernah kena sembur dengan satu polis kat melaka beli barang shaklee tak sampai..sejak tu saya takut giler...kalau org tak kenal saya susah nak jual shaklee...polis tu sembur leh tahan gak lah..tapi sebab pos malaysia yg salah...kita jadi mangsa keadaan..(address polis tu salah bagi so barang salah hantar ke tempat lain).sebagai retail terpaksa hadap dan simpan lah kalau kena marah pun...sabar..tapi saya tahu tahap kesabaran kita tak sama...so supaya kita tak sakit..suh depa beli sendiri lepas ni..jangan kacau ye...adinda nak rehat...

Anyway...syabas ecommerce lazada..you made it...mamasab via lazada...walaupun ada tempoh kt situ tulus within 5 days delivery will be delivered..just 2 days je dah sampai...keep it up

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special