pelepasan cukai LHDN

Sambungan lagi ye...ader lagi yg boleh kita gunakan sebagai item bagi pelepasan cukai..receipt jangan buang ye..simpan baik baik...kalau beli dr online ni..statement tersusun rapi je sebab ada dalam data management banking online system...
Sebagai ibu ayah yg sayang dan jaga keselamatan dari a sampai z macam suami saya...mubarak hussain...the best dad ever..memang sediakan semua no untuk baby dier...
So memang selamat kalau saya nak bawa kemana mana..seorang je saya boleh manage sampai saya outstation ke satu malaysia tak perlu sapa sapa pegang..tapi kena sediakan masa baby...sebab bila dah biasakan baru dia tak nangis...pergi shopping saya bawa ni...jarang bawak stroller...macam anak kangaroo..berat baby almost 10 to 12kg boleh bawak dalm ni..sapa nak beli boleh wasap saya terus...
Ini untuk letak dalam kereta...dan kalau singgah rumah sedara..letak je dalam ni tak perlu risau nak pinjam tilam orang ke aper ke..macam tempat tidur baby jugak..
Ni nampak macam seat recaro..hihi..tapi memang design untuk baby boss..selesa sehingga 4 tahun..pakai seatbelt siap..so diorang well train..setiap kali naik kereta pasang seat belt

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special