Restoran Haja Cafe rebranding

Pkp dah benarkan buat majlis...

Majlis Rasmi/Tidak Rasmi & Majlis Sosial dibenarkan mulai 5 Mac. Had kehadiran kawasan PKPB 50% keluasan premis & kawasan PKPP mengikut keluasan premis.
Untuk yang tinggal di kawasan kampung raja uda..boleh lah cuba katering haja cafe yang dah famous dekat alamat kat bawah ni....kalau tgk pada branding image dier...dibaca dua huruf awal..akan jadi HAJ...dibaca dua huruf terakhir akan jadi JASA...unique sekali cara designer wegraphic design card ni...itulah anak last tuan punya catering ni owner of wegraphic kedai printing next tu tadika durani kafilah

..banyak gak tanya saya sapa hajas ni saper hajas ni. Haja 's (dalam english makanya HAJA punya)..

HAJA ni pak mertua saya punya....saya nak bagi tau kat kawan kawan tnb tu yang suka tanya saya...penat dah nak jawab...nanti mai rasa briyani hajas cafe ok...sedap sangat...takkan lupa beras panjang panjang...ayam seekor besar potong lapan...rempah meera sahib dari penang...import tu...jauh..teh tarik paling sedap...kena sekali confirm nak lagi....teh sri lanka tu saya tak pasti ada ke tak lagi..kena tanya owner import ke tak from there...rawa tosei yang sangat sedap..ni kalau hampa peminat...confirm tak lepas dr order...saya memang suka rawa tosei ni sebab dia zero kolestrol dan dibuat tak pakai tangan..pakai senduk..cara lebih kurang sama macam apum balik..ok..nanti citer lagi..saya takder gambar catering..tapu banyaklah yg order untuk majlis kahwin..boleh setup dengan dom ala ala hotel...semua plate dan barang memang ready..

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special