buka blog utk solusi kedamaian

Report ni boleh guna perkataan lain tak..supaya takder lagi mengadu..adu domba..dan sebagainya..
Dalam system saya akan category sebagai atribute dan type atau usage atau standard element.



 Saya akan gunakan report ini utk sharing issue saya dengan worldwide scenario sebab ada yg study abroad..
sharing is caring..bukan tamak dan pentingkan periuk nasi sendiri..
blog ini ada solusi banyak dan mudah..serta senang sangat..kalau nak bagi solusi utk new developer untk housing pun senang..nampak terang dan nyata..nanti saya letak report exclude dari semua case dalam malaysia..
Yang migrate tapi ada rumah di malaysia..gunakan link utk tengok bayaran melalui mytnb bagaimana..dan yang ada 10 rumah owner dan tenant solution juga boleh gunakan mytnb..juga kepada mytnb bulk payment juga boleh..sebab saya dah keluar dr unit ni..customer service

Pertukaran dr phase phase meter juga ada disediakan dalam mytnb.

Workfromhome dan relax sambil lagukan anak tidur...ai mera bete..sun mere kehna..aa gale lagja..


Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special