ku tuliskan lagu ini buat doktor

Doktor..sentiasa merawat (verb) kata kerja pesakit tanpa mengira lelah (ini bahasa pasar yg sentiasa digunakan)...sebab letak nyawa pesakit dihadapan..sentiasa berjaya..

Saya nak convert sesiapa yg buat kerja tanpa mengira lelah itu kepada object yg sentiasa mendapat syurga kerana mereka kena patuh pada peraturan kerja yg ditetapkan...tak boleh melanggar polisi syarikat..saya tak pernah melanggar polisi syarikat dan menanam intergriti pada layer pertama..taknak tahu layer lain pening...


nanti kalau ada rezeki lebih .saya nak bukak sekolah sendiri nama watak zaara hayat khan from veer zara..yg tersiksa dengan hukuman penjara veer pratap singh pemegang no penjara 786.
sekolah yang boleh terima sedikit salah dan sedikit baik..sekolah yg semua dianggap jahat..sekolah budak yg paling boleh terima kekalahan...saya taknak budak sekolah tertinggi..saya nak tiru bill gate sebab dia pilih budak yg paling malas dalam dunia utk buat semua ujian sistemnya..acceptable - bill gate will formulate the error into success... negative to positive











Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special