Bangkit Wanita Meniaga

bapa saya peniaga kereta BMW..Pak mertua saya Peniaga Restoran dan alat Tulis so gang lah..jadi peniaga kuasa dua..tok saya peniaga kedai runcit..abang saya saudagar attar minyak wangi..so peniaga kuasa 4...suami saya ambil alih..peniaga kuasa 5..saya nak pi mana..peniaga jugak lah..suplemen dan dah macam pharmacist kat rumah ni.

Mak saya pandai baca ubat jenis apa campuran apa.cakap ja..dia cam tahu dalam tu ada magnesium ke kalsium ke..takleh tipu...co pilot abah ni cekap(mak saya).
Asam gelugor english panggil apa?garcinia cambogia...

Saya pun baru tau..jum kita tengok kenapa bagus makan asam ni bagi yg nak kurus..
Semua ubat kurus dalam malaysia ada ni..nanti pupus nak guna apa...
Macam satu product himalaya speeman tu dah pupus...depa bagi tau..saya cari tak jumpa..kalau ada pm saya ye..


Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special