Lapar dan Dahaga

Why kita lapar dan why kita dahaga..
Ada yg cakap makan utk hidup...hidup untuk makan..masa pregnant saya akui journal doctor yg menyatakan kandungan serap nurtrisi banyak dari badan untuk membina sel darah merah dan sbg..
Masa trimester pertama..lapar tak control sehingga lah saya 90 kg dan ..
Masa ni semua gelak dan saya kena body shaming paling teruk baik di office ataupun di rumah....selepas menemui Energy Soy Protein shaklee untuk anak yang kedua.
Ternyata ianya betul...lepas minum saya tak craving dan mengada ngada minta yang tu yang ni malam malam dan susahkan keluarga...saya tidur nyenyak dan tak craving aper pun..
Termasuk anak ke 3 dan ke empat...esp ni special menyelamatkan dinding rahim yg lemah...dan mencantikkan kulit dari dalam...
Kalori ESP secukupnya untuk badan supaya kulit sentiasa cantik lembap dan tiada kencing manis dan gastrik.
Tembam itu rezeki..ok bye

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special