Bersalin Normal dan Czer

​sapa taknak bersalin normal..semua nak bersalin normal tapi kadang kadang tu adalah disebabkan faktor pemakanan maka baby anda akan menjadi besar..contohnya jika org tu ada diabetis dan darah tinggi semasa pregnant..inilah pentingnya mengetahui cara menjaga pemakanan semasa bergelar suami dan isteri..kedua dua hendaklah bebas dari sebarang penyakit ginetik supaya warisan dilahirkan sihat..

There are no proven risks to pregnant women or unborn babies from MRI exams. Over the last 30 years, thousands of pregnant women have had MRI exams, and no known harmful effects to the baby have been found.

Say ada kawan yg melalui fasa MRI kerana mengesahkan keperlun untuk czer atas faktor cacat dan faktor berbadan kecil dan juga faktor pemakanan yg menyebabkan baby besar..


So friends..ilmu itu luas dan selamilah supaya anda sentiasa bersiap sedia tidak lemas di dalam dunia serba modern ini..

MRI jugak tidak menyebabkan risiko dan bahaya terhadap bayi anda..sinaran X yg digunakan adalah menepati paiwaian dan keselamatan manusia.


Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special