Kisah pahit 2024

Hi bertemu kita di tahun 2024

Kebiasaannya saya akan menulis blog setiap hari namun disebab saya busy dengan kerja rumah menjaga anak sakit menguruskan rumah tangga..saya berhenti terus dari menulis di laman blog..

Just ingin memulakan sesuatu yg telah lama saya tinggalkan iaitu menulis blog..

Kisah yang akan saya mulakan ialah kisah jari anak saya patah ketika bermain bola di luar rumah tanpa memakai kasut sukan yang betul.

Dia tak menangis dan nampak tenang di wajahnya walaupun sakit..really amazed

Rawatan di bawah seliaan pakar orthopaedics dr huang.

*Kes ni sama musim dengan Faisal Halim Malaysia Footballer.

kena acid di Petaling Jaya.

ok alhamdulilah..semuanya telah selesai dan baik.cuma dinasihatkan kurang bersukan dan lasak sebab menunggu proses pertumbuhan tulang semula..

Rawatan ini di bawah seliaan Pantai Medical..Ingat ye adik adik..nak main bola walaupun sekejap..pakai lah kasut sukan yang betul..

Saya tepanggil untuk memohon supaya pihak sekolah memberi panduan sebaik baiknya kepada pelajar sebelum memulakan apa apa sukan..

Siap main game sambil menunggu giliran operation theatre

Comments

Popular posts from this blog

Jualan Balik ASNB Redemption Pelaburan Subscription

PURI DAN CAPATI

Currypuff karipap pusing guna tepung beras special